کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317833 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دولت چین بازی میدان نبرد 4 را در این کشور تحریم کرد

به گزارش سافت‌گذر ؛ دولت چین بازی میدان نبرد 4 را مصداق بارز «تهاجم فرهنگی» دانسته و نصب آن به هر روشی را در این کشور ممنوع اعلام کرده است.

 

کمپانی الکترونیک آرتز که همین الآن هم با شکایت قانونی سهام‌داران خود به خاطر اظهارات گمراه‌کننده درباره ساخت بازی میدان نبرد 4 مواجه است، اکنون خبردار شده که این بازی تیراندازی اول شخص در چین تحریم شده است. دولت چین می‌گوید میدان نبرد 4 یک  «تهاجم فرهنگی» علیه این کشور است.

به گزارش سایت PCgames.com.cn نه تنها میدان نبرد از فروشگاه‌های چین قابل خریداری نیست، بلکه وزارت فرهنگ دولت چین دانلود این بازی را هم قدغن کرده است؛ چه نسخه کامل و چه نسخه پیش‌نمایش آن را. حتی گزارش‌های خبری درباره این بازی هم رسماً ممنوع است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ بخش تک‌نفره میدان نبرد 4 در سال 2020 اتفاق روایت می‌شود و داستان یک ژنرال خیالی چینی است که با حمایت روسیه علیه دولت خود کودتا می‌کند. وزارت فرهنگ چین در بیانیه اخیر خود با انتقاد از داستان بازی مدعی شد که این بازی «تصویر چین را مخدوش می‌کند.» وی افزود: «محتوای بازی امنیت ملی چین را به خطر می‌اندازد و یک تهاجم فرهنگی همه‌جانبه است.»
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18596 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/10/07 تعداد مشاهده: 1971
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهران 1392/10/07 13:10
این دولت چین هم که مثل دولت خودمونه! :D